Tevredenheidsbevraging BW 2019

Blijf op de hoogte van het reilen en zeilen in De Bolster. Lees de laatste updates in onze nieuwsberichten.

 

Wij vinden het verlenen van goede zorg zeer belangrijk. Om zicht te krijgen op wat goed gaat en op wat de werkpunten van onze organisatie zijn, nemen we jaarlijks deel aan de Vlaamse Patiënten Peiling. Ter aanvulling stelden wij nog enkele extra vragen aan de bewoners. In afwachting van de resultaten van de Vlaamse Patiënten Peiling geven we de actiepunten uit onze eigen vragenlijst mee.

Het komende jaar zullen wij (nog) meer aandacht besteden aan het onderhouden van de woningen. Wij zullen samen met de bewoners werken aan nette en goed onderhouden woningen. Bewoners stelden zelf de vraag naar meer controle op de taken.

Wij zijn trots op wat de bewoners positief aan De Bolster vinden, namelijk de begeleiding. Meer dan de helft van de bewoners gaf aan dat de aanmoedigingen en ondersteuning hen het best bevalt. De mogelijkheid tot het betrekken van naastbetrokkenen werd eveneens goed gescoord. 80,96 procent van de bewoners gaf een positief antwoord op de stelling: ‘Indien ik dit wens neemt de begeleiding contact met mijn naastbetrokkenen op’. 85,72 procent van de bewoners vindt dat er makkelijk beroep gedaan kan worden op de crisisgsm van De Bolster.